De vacature in het kort:
We zoeken voor het Departement Vrije Tijd – APB Provinciaal Recreatiedomein De Schorre een horecamedewerker.
Mag het iets langer?
Dat kan! Met De Schorre heeft de Rupelstreek een prachtig groen recreatiedomein in zijn bezit en vormt het tevens een ideale locatie voor feesten, evenementen, meetings en congressen (cc. 50 tot 500 000 bezoekers). Met zowel eigen events als evenementen door derden als de Spartacus Run, Lekker Klassiek, Tomorrowland, Putteke Winter, een bruisend congrescentrum en een tiental huissportclubs (o.a. Braxgata) is het duidelijk: De Schorre is een topspeler binnen het MICE-gebeuren. De Schorre zet ambitieus in op totaalbeleving, denk hierbij aan het fietsbelevingspunt met het wielermuseum “De Velodroom” en fietsvriendelijke horeca “De Musette”. Meer informatie over het APB Provinciaal Recreatiedomein De Schorre vind je op www.deschorre.be .
Als horecamedewerker ben je het gezicht van fietscafé De Musette.
Wij bieden je een voltijdse contractuele functie met een arbeidsovereenkomst van bepaalde duur voor 1 jaar. Verlenging is mogelijk. We streven naar een snelle indiensttreding.
Wil je nog meer weten?
Super! Jouw taken zouden vooral bestaan uit de uitbating en organisatie van het fietscafé De Musette, meer bepaald:
- Bediening van klanten, schenken van dranken, afruimen, afwassen en bereiding van eenvoudige snacks en beperkte warme maaltijden.
- Voorbereiding en nazorg van de dagelijkse service in overleg met de projectcoördinator
- Aansturen en begeleiding van extern horeca personeel (jobstudenten, flexijobbers)
- Opvolging van de dagelijkse hygiëne en richtlijnen binnen de HACCP wetgeving
- Opvolgen van de stock en nodige bestellingen
- Uitvoeren van algemene administratieve taken
- Verzorgen van mailings en behandelen van inkomende en uitgaande briefwisseling
- Maken van groepsboekingen maken en ondersteunen van evenementen
- Beheren en invoeren van reservaties
- Verwerken en doorgeven van bestellingen
- Uitwerken van eigen evenementen (ontbijten, thema avonden, …)
Nog steeds geïnteresseerd?
Geweldig! Beantwoord je dan ook aan deze criteria?
Je bent in het bezit van minimum een diploma hoger secundair onderwijs.
In afwijking hiervan worden laatstejaarsscholieren of -studenten toegelaten tot de selectieprocedure. Zij leveren het bewijs dat ze aan de diplomavereiste voldoen uiterlijk op de datum van hun aanstelling bij de provincie.
Wat verwachten we nog van jou?
- Lichamelijke geschiktheid en een goede gezondheid
- Flexibiliteit: je werkt voornamelijk in het weekend en tijdens het toeristische seizoen
- Je hebt een basiskennis Word, Excel. Kennis van sociale media is een pluspunt.
- Je hebt een goede kennis van het Nederlands
- Wij zoeken iemand voor snelle indiensttreding
Je beschikt ten slotte over onderstaande gedragscompetenties:
- Klantgerichtheid: je zoekt samen met de bezoeker/klant naar de meest geschikte oplossing en vertelt duidelijk en vriendelijk wat men mag verwachten.
- Samenwerken: je helpt anderen en pleegt overleg.
- Plannen en organiseren: je plant eigen taken en opdrachten, je werkt onder tijdsdruk alles tijdig en correct af.
- Nauwgezetheid en zin voor kwaliteit: naar je eigen werk kijk je altijd met een vergrootglas. Door je drang naar perfectie is je oog getraind voor details en ga je steeds veilig, ordelijk en verzorgd te werk.
- Resultaatgerichtheid: Jij weet welke inspanning het vergt om resultaten te halen.
- Veranderingsbereidheid: Jouw ogen zijn steeds op de toekomst gericht. Daarom zie je al snel waar het beter kan. Mogelijke veranderingen initieer je zelf.
- Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid: je bent een mondige gesprekspartner die steeds helder communiceert.
Dan zal dit je zeker overtuigen …
Naast een toffe werksfeer en een afwisselend takenpakket zijn aan de titel “onthaalmedewerker” heel wat bijkomende voordelen verbonden.
Naast je geïndexeerd loon dat tussen de €2258,22 en €3658,15 euro ligt, krijg je:
- Maaltijdcheques van 8 euro
- Gratis hospitalisatieverzekering met de mogelijkheid voor je gezinsleden om hierop aan te sluiten aan voordelige voorwaarden
- Fietsvergoeding of een abonnement openbaar vervoer
- 36 dagen jaarlijkse vakantie
- Tweede pensioenpijler (extra legaal pensioen)
- Aanvullende ziekteverzekering
- Diverse opleidingsmogelijkheden
- Personeelsvereniging die kortingen aanbiedt op tal van evenementen, cultuurprogramma’s, pretparken,…
- Glijdende werkuren
- Flexibele mogelijkheden voor telewerken
- Laptop
Bekijk onze extralegale voordelen om ons uitgebreid voordelenpakket te bekijken en onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.
Wil je als horecamedewerker aan de slag, dan doorloop je eerst de volgende selectiestappen:
- Cv-screening, waar op basis van motivatie en relevante ervaring maximaal 10 kandidaten naar het volgende selectieonderdeel doorgaan.
- Competentiegericht interview.
Meer informatie over deze onderdelen kan je hier lezen.
Waar wacht je nog op?
Je bent duidelijk geïnteresseerd. Top! Dan moet je er voor gaan. Je kandidaat stellen doe je zo:
Solliciteer uiterlijk 12 maart 2023 via de jobsite en overtuig ons met een krachtige motivatiebrief en cv waarom deze job jou op het lijf geschreven is.
Voor meer info over de inhoud van de functie kan je terecht bij Patrick Van Dam, coördinator Blauwe Halte (0473 96 01 85 of patrick.vandam@provincieantwerpen.be). Voor meer info over de selectieprocedure, de verloning en de extralegale voordelen kan je terecht bij Stien Vantomme, consulent werving & selectie (03 240 64 22 of stien.vantomme@provincieantwerpen.be)
Info over de zaak
- Naam van de zaak De Musette
- Plaats Boom
- Straat Hoek 131, Boom, België